Verzendtarieven

GTC BV kent een grote variëteit aan producten. Het verzenden van deze producten is dan ook maatwerk. Hieronder vindt u een overzicht van de verzendtarieven welk GTC-BV.nl hanteert. Dit overzicht is gebaseerd op de ervaring van GTC en zullen dan ook niet veel afwijken. Pakketjes die door de brievenbus kunnen en pakketten tot 10 kg verzenden wij met PostNL. Hiervoor gelden de standaard tarieven voor. Kijk op postNL voor meer informatie.

  • Pakketjes van 10 tot 30 kg verzenden wij met ook met PostNL.
  • Wanneer u wilt weten wat de verzendkosten van een producten of meerdere producten samen bedragen, kunt u ons altijd bellen (0610274691) of mailen.
  • De grote eikenhouten regentonnen kunnen wij helaas niet meer verzenden daar wij geen geschikte vervoersmaatschappij kunnen vinden die tegen een leuk bedrag kan bezorgen.

U kunt alle producten ook bij ons afhalen ( zie onze openingstijden). Wanneer deze tijden niet uitkomen kunt u contact opnemen met ons om een ander tijdstip af te spreken. Wij zijn bereikbaar op 0610274691. Verzenden is bij ons altijd op eigen risico. Wij verpakken alles netjes en goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor gesneuvelde en beschadigde producten tijdens het transport. Op producten die door u zelf zijn gerepareerd/ opengemaakt kunnen wij geen garantie geven. Pakketten die met postNL verzonden worden brengen wij weg op dinsdag of donderdag weg. Retour zenden is bij ons ook geen probleem, alleen zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening en storten wij het bedrag aan u retour mits het product in goede, ongebruikte staat bij ons aankomt. Wanneer het product kapot aankomt, vergoeden wij het niet.

LET OP: Wanneer een regenton niet waterdicht blijkt te zijn, mag u deze retourneren. Wij wijzen u er wel op dat wij de regenton eerst een week gaan proberen om te controleren of deze echt lek is. Blijkt dit niet het geval te zijn, draait u zelf op voor de door u gemaakte kosten en worden de verzendkosten niet vergoed. Ook kunnen wij geen waterdichtheid garantie bieden op de door u ingeboorde kranen/ overlopen en wanneer u er zelf een deksel in gemaakt heeft.

 

Gebreken (kapotte of lekke) producten melden binnen 8 dagen na ontvangst.